David Beckham fortsätter att vara en av världens sexigaste män och befäster sin plats med ännu en superhet kampanj för Armanis underklädeslinje. Det blir hans tredje i raden och kanske den hetaste hittills, inte minst på grund av det massiva pådrag som föregick avtäckningen av den gigantiska billboarden på varuhuset Selfridges fasad i London. Billboarden, som är fem våningar hög, avtäcktes under en stor ceremoni i förra veckan, och hundratals människor hade samlats för att se den nya kampanjen.
På frågan om han tycker om att ta dessa bilder svarade David Beckham: att han inte hade något emot att ta dem utan att det var först vid avtäckningen som det börjar kännas lite pinsamt. Och det kan man kanske förstå eftersom han också berättade att såväl mamma som fru Beckham var där för att se den ceremoniella avtäckningen av den gigantiska billboarden.
Kampanjen i övrigt osar som vanligt av virilitet och sex och är även denna gång fotad i svartvitt. Och förutom att visa upp de nya olika kalsongmodellerna ses David Beckham också interagera med ett gigantiskt rep som ger bilderna något av ett maritimt tema, och drar tankarna till såväl sommar som hav och segling. Vad det grova repet kanske egentligen symboliserar lämnas dock åt betraktarens fantasi…
Se klippet från avteckningen och intervjun med David Beckham här:
Uppdaterad 2016-11-15
Hjälp oss att komma ut
För att QX som månads- och nyhetstidning skall kunna fortsätta ge röst åt regnbågssamhället i hela sin fantastiska bredd behöver vi ditt stöd!
Som prenumerant får du månadstidningen digitalt före alla andra och du kan även välja att få den hemskickad. Med ditt stöd kan vi fortsatt komma ut!